S vybavením reklamácie vám pomôže naše reklamačné oddelenie, ako postupovať a odpovede na najčastejšie otázky nájdete nižšie . Pre rýchle vybavenie vašej reklamácie vás žiadame o dodržanie odporúčaného (nezáväzného) postupu.

Pri preberaní zásielky od dopravcu si starostlivo skontrolujte obal a stav výrobku. Pokiaľ je zrejmé, že zásielka nie je v poriadku, nepreberajte ju od dopravcu a bezodkladne nás kontaktujte. Zásielky doručované cez Toptrans je nevyhnutné spolu s vodičom rozbaliť a fyzicky skontrolovať stav doručovaného tovaru. V prípade poškodenia opäť zásielku nepreberajte a bezodkladne nás informujte. Ďakujeme.

V prípade, keď ste už zásielku prevzali, postupujte takto:

  • Najneskôr do druhého pracovného dňa oznámte poškodenie dopravcovi a nášmu reklamačnému oddeleniu na mail reklamacie@ozon24.sk
  • Zaobstarajte fotodokumentáciu poškodenia a prepravného obalu
  • Do mailu uveďte číslo objednávky, priložte fotodokumentáciu a prípadne doplňte o stručný komentár
  • Na oznámenie reklamácie môžete využiť aj náš on-line formulár, kliknite tu.

Pred nahlásením reklamácie sa prosím uistite, že ste prevzali kompletnú zásielku. Niektoré objednávky je nutné expedovať na viac balíkov. Tie by ste tiež mali dostať naraz, typicky označené 1/2, 2/2 atď. Pokiaľ sa tak nestalo, kontaktujte dopravcu a žiadajte o doručenie nedodaných balíkov.

V prípade, keď sa nejedná o chybu na strane dopravcu a tovar nesúhlasí s dodacím listom alebo faktúrou postupujte takto:

  • Najneskôr do druhého pracovného dňa oznámte reklamáciu nášmu reklamačnému oddeleniu na mail reklamacie@ozon24.sk
  • Do emailu uveďte číslo objednávky a stručne popíšte k čomu došlo.
  • Na oznámenie reklamácie môžete využiť aj náš on-line formulár, kliknite tu.

Na výrobky poskytujeme zákonnú záručnú dobu 24 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na tieto prípady:

  • Mechanické poškodenie
  • Bežné opotrebenie
  • Nedostatočná údržba alebo nevhodná údržba
  • Zanedbaná starostlivosť
  • V dôsledku prirodzených zmien materiálov, z nich je tovar vyrobený
  • Nesprávnym užívaním, v rozpore so všeobecne známymi pravdilami užívania
  • Užívaním v rozpore s návodom na použitie, pokynmi uvedenými na obale alebo v záručnom liste
  • Neodbornou alebo nesprávnou prepravou, skladovaním, montážou, inštaláciou a obsluhou
  • Nedovolenými zásahmi do výrobku
  • Prepätím elektrickej siete
  • Vyššou mocou

V týchto prípadoch vám reklamáciu uznať nemôžeme, v ostatných prípadoch vám radi pomôžeme, pri vybavovaní postupujte takto:

Najčastejší spôsob vybavenia reklamácie je výmena výrobku alebo vrátenie platby bez nutnosti zaslania poškodeného výrobku späť do nášho servisného strediska. Reklamáciu preto odporúčame vopred konzultovať s naším reklamačným oddelením na maile reklamacie@ozon24.cz

K dotazu môžete využiť aj náš on-line formulár, kliknite tu.

V prípade, keď je nutné zaslať tovar do nášho servisného strediska postupujte takto:

  • Na urýchlenie vybavenia odporúčame vyplniť a priložiť reklamačný list, na jeho stiahnutie kliknite tu.
  • Uveďte detailný popis reklamovanej vady, čím sa presne prejavuje, na akých miestach výrobku atď.
  • Nezabudnite uviesť číslo objednávky alebo faktúry preukazujúce zakúpenie tovaru
  • Reklamovaný tovar zašlite na adresu: Ozon24.sk, K sihoti 324/2, 033 01 Podtureň - Roveň

Vašu reklamáciu vybavíme obratom, najneskôr do 30 kalendárnych dní.

Pokiaľ tovar potrebujete vrátiť, postupujte podľa tohto návodu:

1. Uveďte tovar do pôvodného stavu a vložte ho do originálneho obalu. Tovar ani obal by nemal vykazovať známky používania alebo poškodenia.

2. Na urýchlenie vybavenia odporúčame vyplniť a priložiť návratový list, pre jeho stiahnutie kliknite tu.

3. Tovar dobre zabaľte, tak aby vyhovoval nárokom dopravcu. Krehký tovar označte príslušnými symbolmi.

4. Tovar zašlite na adresu: Ozon24.sk, K sihoti 324/2, 033 01 Podtureň - Roveň. K tovaru odporúčame priložiť doklad od nákupu (faktúru).